Makluman

Berhubung terus dengan saya melalui laman facebook, lebih mudah, lebih cepat.
lebih banyak pilihan, lebih bercitarasa... happy-happy selalu

Semuanya ada untuk anda...

Friday, September 7, 2012

Baju Breastfeeding Raya - 2012



Bukaan Depan


Bukaan Sisi



Salam Hari Raya, maaf zahir batin.
Walaupun dah masuk pertengahan raya tapi masih boleh kan mengucapkan selamat hari raya.

Ramadhan hari tu saya sibuk menyiapkan baju kurung biasa dan kurung pahang breastfeeding . Di bawah ni saya masukkan antara gambar baju yang orang tempah.

Antara yg baik hati forward gambar dengan baju yang di tempah.



 Tq. Nanti kalau saya terjumpa lagi baju yang di tempah saya upload ya.

Kepada sesiapa yang ingin menempah, boleh lah hubungi saya di mila.surat@gmail.com.
kalau nak pilih kain cotton berkualiti pun boleh.
Pegi jer ke page saya Baju pregnant dan baju breastfeeding

Sekian dulu. salam. Semuga hidup anda di sinari bahagia. Amin.....

No comments:

Post a Comment