Makluman

Berhubung terus dengan saya melalui laman facebook, lebih mudah, lebih cepat.
lebih banyak pilihan, lebih bercitarasa... happy-happy selalu

Semuanya ada untuk anda...

Thursday, June 9, 2011

Dress Mengandung Saiz Besar

Setiap hari ada saja customer yang bertanyakan baju mengandung saiz besar. XL, 2XL, 3XL. atau ukuran menggunakan saiz 50,52,54. 
Simpati dengan golongan ibu bersaiz ini, kini saya giat menyiapkan dress mengandung jenis besar untuk memenuhi permintaan ramai, samada secara offline melalui kedai saya atau melalui online.
Kepada golongan ibu bersauz besar, jangan segan-segan untuk menempah baju dari Mila Collections ya.
Jangan takut  dengan upahnya, kerana ia sangat berpatutan.

Contoh dress yang sempat saya siapkan..

MKD0106
Material : Vescose
Ukuran diambil dari saiz baju 50.
Bahu 18". Dada 24". Labuh Tangan 22"
Labuh Baju 53".

Saya juga memerlukan feedback dari pembaca blog ini. Terima kasih.

2 comments:

  1. baju dh ok dh, pasni wat color yg terang2 skit eh... tq

    ReplyDelete
  2. ya, tq innluvfud.
    lepas ni akan ada banyak lagi koleksi ya..

    ReplyDelete