Makluman

Berhubung terus dengan saya melalui laman facebook, lebih mudah, lebih cepat.
lebih banyak pilihan, lebih bercitarasa... happy-happy selalu

Semuanya ada untuk anda...

Thursday, May 5, 2011

Mengemaskini blog

Hi As Salam semua,

Mila Collections telah memiliki web rasmi sendiri iaitu www.milakids.com.  Segala koleksi dari mila kids dan mila collections akan dimasukkan ke dalam shopping cart di Milakids.com untuk membuat pembelian dengan lebih mudah, pantas dan telus.

Blog milakids.blogspot dan milacollections.blogspot akan menjadi diari harian milacollections sahaja.
Segala tempahan dan pembelian boleh dilakukan terus dari Milakids.com. atau sebarang pertanyaan boleh mail terus kepada admin@milakids.com.

Sempena pelancaran milakids.com, milakids ingin membuat promosi Inner untuk kanak-kanak berumur 7 tahun hingga 12 tahun. Terdapat dalam 3 pilihan warna putih, hitam dan coklat. Tempahan boleh dibuat sehingga 30 mei ini. Stok akan sampai awal bulan Jun ini.


Harga Sehelai RM15.00. Diskaun sebanyak 10% akan diberikan untuk belian helai kedua. Belanja pos dikenakan sebanyak RM6.00 bagi belian 1 hingga 4 helai. Tambahan RM2.00 sehelai bagi belian ke 5 dan seterusnya.

Bayaran perlu dibuat sebanyak 50% dari jumlah harga semasa membuat pengesahan tempahan. Baki 50% lagi perlu dijelaskan semasa membuat penghantaran.

Stok adalah terhad, tawaran ini untuk pengunjung milakids dan milacollections, sebelum inner ini diedarkan ke sekolah-sekolah rendah.


Sekian, Wasalam.

No comments:

Post a Comment