Makluman

Berhubung terus dengan saya melalui laman facebook, lebih mudah, lebih cepat.
lebih banyak pilihan, lebih bercitarasa... happy-happy selalu

Semuanya ada untuk anda...

Wednesday, March 2, 2011

Blouse mengandung

Sepasang baju mengandung
Blouse dan kain lipat depan (lipat batik) dari kain Vescose
Blouse ini ditempah oleh Nurul Ulfa dari Dungun Terengganu menggunakan kain sendiri.
Sekiranya anda berminat untuk membuat tempahan seperti puan Ulfa, anda dijemput. Upah adalah sangat berpatutan.
Siapa kata ibu mengandung tidak boleh bergaya?... lihatlah.. pandai puan Ulfa pilih warna kain. Sangat menyerlah kan..


8 comments:

  1. sgt berminat dgn baju tersebut. Kalo saya nak buat tempahan ntuk raya bole ke? Wktu raya nnti, sy dh 32 minggu.

    ReplyDelete
  2. Salam, Pn Amani,

    Boleh, Pn boleh menempah menggunakan kain sendiri atau dari saya dengan menyatakan jenis kain pilihan, warna dan corak bagaimana?. nyatakan sekali dengan ukuran kebiasaan.

    Upah sangat berpatutan.
    Jangkaan siap dalam masa 1 minggu. Untuk raya kena hantar cepat, sebab saya sibuk dengan baju kurung breastfeeding dan baju untuk regular customer saya. Harap Maklum..

    ReplyDelete
  3. Salam,
    Saya baru jumpa blog ini dan berminat utk menempah baju mengandung spt di atas. Utk makluman, kandungan saya akan berusia 6 bln pada hari raya nanti. Boleh tak saya nak tempah spt baju tersebut?Thanks.

    ReplyDelete
  4. Boleh puan,

    Puan boleh email saya ukuran dan kain pilihan puan.

    Upah akan saya tentukan dan jangan bimbang kerana ia sangat berpatutan.

    Terima kasih.
    Mila

    ReplyDelete
  5. assalam..berminat untuk tempah baju mengandung mcm k.ulfa tu.. tp mcm mane nk bg ukuran...sbb x penah ada baju mcm tu,, bole tau lokasi sebenar pn. mila di mana? kalo dekat bole hantar kain dan ukur sekali

    ReplyDelete
  6. As Salam puan Hada...

    Puan boleh menggunakan ukuran yang biasa puan gunakan, seperti saiz S,M atau L.

    Lokasi saya di Taman Cempaka, Johor Bahru. Atau email saya di mila.surat@gmail.com

    Terima Kasih
    Milakids.

    ReplyDelete
  7. wah cntik, boleh saya tahu bagaimana potongan skirt bj ini ye, ada pouch atau getah?. terima kasih. lily

    ReplyDelete
  8. Lily,

    Potongan kain adalah seperti baju kebaya, lipat depan/lipat batik. Pinggang menggunakan getah keliling dan getah boleh adjust.

    ReplyDelete