Makluman

Berhubung terus dengan saya melalui laman facebook, lebih mudah, lebih cepat.
lebih banyak pilihan, lebih bercitarasa... happy-happy selalu

Semuanya ada untuk anda...

Tuesday, October 5, 2010

Saya Kembali

Hai semua,

Setelah lama dan puas berehat (bersalin dan berhari raya), kini saya kembali semula dengan semangat dan azam baru dalam dunia fesyen tradisional, baju kurung sembat. Sebelum itu milacollections.blogspot.com mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, walaupun sebenarnya ia telah sampai ke penghujungnya. Maaflah belum ada kesempatan.

Semasa saya dalam pantang dulu, ada juga peminat-peminat baju kurung sembat yang minta saya jahitkan baju untuk mereka tetapi maaflah saya tidak dapat penuhi. Sekarang ni jika ada antara pembaca blog ini yang berminat untuk membuat baju kurung sembat boleh lah menghubungi saya melalui email saya.

Untuk tatapan pembaca blog, inilah wajah baby girl baru saya. Syamilah Nur Liyana, lahir pada 7 Ogos 2010, jam 9.36malam.





Sekian, salam.

No comments:

Post a Comment